Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/4079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกรกมล ชาญชัย-
dc.contributor.authorนัฐทกาญจน์ แสงเงิน-
dc.date.accessioned2020-08-27T02:34:20Z-
dc.date.available2020-08-27T02:34:20Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/4079-
dc.description.abstractการผลิตสื่อสแตนดี้นำเสนอหลักสูตรสาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียงร่วมกับคิวอาร์โค้ด มีวัตถุประสงค์ 1) เพื่อผลิตสื่อสแตนดี้นำเสนอหลักสูตรสาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียงร่วมกับคิวอาร์โค้ด 2) เพื่อศึกษาความพึงพอใจของผู้ชมสื่อประชาสัมพันธ์หลักสูตรสาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์ และวิทยุกระจายเสียง ผ่านคิวอาร์โค้ด วิธีการศึกษา ศึกษาข้อมูลทฤษฎีจากหนังสือ ตารา เอกสาร และเอกสาร งานวิจัยที่เกี่ยวข้องเพื่อมาดำเนินการผลิตสื่อสแตนดี้นำเสนอหลักสูตรสาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียงร่วมกับคิวอาร์โค้ด และนำไปให้ผู้เชี่ยวชาญทั้ง 3 ท่านประเมินคุณภาพ นำข้อเสนอแนะ ปรับปรุงแก้ไขอีกครั้ง จากนั้นดำเนินการประเมินความพึงพอใจ โดยนักศึกษาสาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์ และวิทยุกระจายเสียง คณะวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ จำนวน 100 คน นำมาสรุปผลและอภิปรายผล ผลการศึกษา พบว่า การประเมินคุณภาพการผลิตสื่อสแตนดี้นำเสนอหลักสูตรสาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียงร่วมกับคิวอาร์โค้ด ด้านการออกแบบสแตนดี้ ด้านสื่อประชาสัมพันธ์ และด้านคิวอาร์โค้ด โดยภาพรวมแล้วมีระดับคุณภาพมากที่สุดค่าเฉลี่ย(𝒙̅)เท่ากับ 4.19 และผลการประเมินความพึงพอใจการผลิตสื่อสแตนดี้นำเสนอหลักสูตรสาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียงร่วมกับคิวอาร์โค้ด ในด้านคิวอาร์โค้ด ด้านสื่อประชาสัมพันธ์ และ ด้านการออกแบบสแตนดี้ โดยรวมทั้งหมดมีระดับความพึงพอใจอยู่ในเกณฑ์มากที่สุดโดยมีค่าเฉลี่ย(𝒙̅)เท่ากับ เท่ากับ 4.53en_US
dc.description.abstractMedia Production: Standalone offers television and radio technology course with QR Code. purpose In order to present the production of public relations media through the Standee program in the Technology of Television and Radio Broadcasting with QR Code and study the satisfaction after viewing the media. Radio broadcast together with QR Code Method of study Study the theoretical data from books, textbooks, documents and related research papers to proceed with media production. Stany presents the curriculum in television and radio technology with QR Code. And brought to all 3 experts to evaluate the quality, bring suggestions for improvement again After that, complete the satisfaction assessment. By students in television and radio technology Faculty of Science and Technology Rajamangala University of Technology Krungthep, 100 people, were summarized and discussed. Analysis of the Quality Assessment Form for the Production of Standalone Media presenting the Curriculum in Television and Radio Technology with QR Code Faculty of Science and Technology Rajamangala University of Technology Krungthep Of the 3 experts found that in the design of the stand Media And the QR code side Overall, the highest quality level, the average (𝒙̅) is 4.19. Analysis of the satisfaction rating form of the production of the media, Stany presented the curriculum in television and radio technology with QR Code. Faculty of Science and Technology Rajamangala University of Technology, Bangkok, 100 people found that in the QR code. Media and Standee Design Overall, the quality was at the highest level, with an average of (𝒙̅) equal to 4.53.
dc.description.sponsorshiplibrary.carit@mail.rmutk.ac.then_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ. คณะวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยีen_US
dc.subjectโครงงานปริญญาตรี -- ปีการศึกษา 2562en_US
dc.subjectสื่อสแตนดี้en_US
dc.subjectการนำเสนอen_US
dc.subjectร่วมกับคิวอาร์โค้ดen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectstandaloneen_US
dc.subjectpresentation with QR codeen_US
dc.titleการผลิตสื่อสแตนดี้นำเสนอหลักสูตรสาขาเทคโนโลยี การโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียงร่วมกับคิวอาร์โค้ดen_US
dc.title.alternativeMedia Production: Standby offers courses in technologyTelevision and radio broadcast with QR Codeen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:บทคัดย่อรายวิชาโครงงานปริญญาตรี



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.