Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/3197
Title: ตำราหลักการตลาด
Other Titles: Principle of marketing
Authors: วิทวัส รุ่งเรืองผล
Keywords: การจัดการตลาด
การกระจายสินค้าจากผู้ผลิตสู่ผู้บริโภค.
การส่งเสริมการขาย.
Physical distribution of goods
Issue Date: 2558
Publisher: กรุงเทพฯ : มาร์เก็ตติ้งมูฟ
Abstract: หนังสือเล่มนี้กล่าวถึงแนวคิดทางการตลาดและระบบการตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค ส่วนประสมทางการตลาด กลยุทธ์ด้านผลิตภัณฑ์ กลยุทธ์ราคา ช่องทางการจัดจำหน่ายและการกระจายผลิตภัณฑ์เชิงกายภาพ การส่งเสริมการตลาด การบริหารการตลาด
URI: http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/3197
http://lib.rmutk.ac.th/BibDetail.aspx?bibno=157531
ISBN: 9786163943941
Appears in Collections:มกราคม - ธันวาคม 2562 (๋January - December 2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9786163943941.jpg343.42 kBJPEGView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.