Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/3197| Title: | ตำราหลักการตลาด |
| Other Titles: | Principle of marketing |
| Authors: | วิทวัส รุ่งเรืองผล |
| Keywords: | การจัดการตลาด การกระจายสินค้าจากผู้ผลิตสู่ผู้บริโภค. การส่งเสริมการขาย. Physical distribution of goods |
| Issue Date: | 2558 |
| Publisher: | กรุงเทพฯ : มาร์เก็ตติ้งมูฟ |
| Abstract: | หนังสือเล่มนี้กล่าวถึงแนวคิดทางการตลาดและระบบการตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค ส่วนประสมทางการตลาด กลยุทธ์ด้านผลิตภัณฑ์ กลยุทธ์ราคา ช่องทางการจัดจำหน่ายและการกระจายผลิตภัณฑ์เชิงกายภาพ การส่งเสริมการตลาด การบริหารการตลาด |
| URI: | http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/3197 http://lib.rmutk.ac.th/BibDetail.aspx?bibno=157531 |
| ISBN: | 9786163943941 |
| Appears in Collections: | มกราคม - ธันวาคม 2562 (๋January - December 2019) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 9786163943941.jpg | 343.42 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.