Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/3192
Title: Digital marketing : strategy,implementation and practice
Authors: Chaffey, Dave.
Ellis-Chadwick., Fiona.
Keywords: Internet marketing.
Strategic Planning.
Electronic commerce--Management.
Issue Date: 2016
Publisher: Harlow : Pearson
Abstract: หนังสือเล่มนี้เกี่ยวกับการตลาดดิจิทัล ด้านกลยุทธ์การดำเนินงานและการปฏิบัติ การใช้ประโยชน์จากสื่อดิจิทัลและเทคโนโลยีเพื่อบรรลุเป้าหมายทางการตลาด การเพิ่มประสิทธิภาพการแปลงและการสื่อสารดิจิทัลโดยใช้สื่อสังคมออนไลน์เช่น Twitter และ Facebook
URI: http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/3192
http://lib.rmutk.ac.th/BibDetail.aspx?bibno=157256
ISBN: 9781292077611
Appears in Collections:มกราคม - ธันวาคม 2562 (๋January - December 2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9781292077611.jpg57.32 kBJPEGView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.