Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/3192
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Chaffey, Dave. | - |
dc.contributor.author | Ellis-Chadwick., Fiona. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-04T01:41:57Z | - |
dc.date.available | 2019-08-04T01:41:57Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.isbn | 9781292077611 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/3192 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.rmutk.ac.th/BibDetail.aspx?bibno=157256 | |
dc.description.abstract | หนังสือเล่มนี้เกี่ยวกับการตลาดดิจิทัล ด้านกลยุทธ์การดำเนินงานและการปฏิบัติ การใช้ประโยชน์จากสื่อดิจิทัลและเทคโนโลยีเพื่อบรรลุเป้าหมายทางการตลาด การเพิ่มประสิทธิภาพการแปลงและการสื่อสารดิจิทัลโดยใช้สื่อสังคมออนไลน์เช่น Twitter และ Facebook | en_US |
dc.description.sponsorship | library.carit@mail.rmutk.ac.th | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Harlow : Pearson | en_US |
dc.source | Harlow : Pearson, 2016. | |
dc.subject | Internet marketing. | en_US |
dc.subject | Strategic Planning. | en_US |
dc.subject | Electronic commerce--Management. | en_US |
dc.subject.classification | 658.872 C433D 2016 | |
dc.title | Digital marketing : strategy,implementation and practice | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.description.version | 6th ed. | |
Appears in Collections: | มกราคม - ธันวาคม 2562 (๋January - December 2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9781292077611.jpg | 57.32 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.