Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/2795
Title: Customer relationship management : concepts and technologies
Authors: Buttle, Francis
Maklan, Stan
Keywords: Customer relations -- Management
Issue Date: 2015
Publisher: London : Routledge, Taylor & Francis
Abstract: หนังสือเล่มนี้กล่าวถึงการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ สื่อสังคมออนไลน์และ CRM เพื่อสังคม การวิเคราะห์ CRM การทำธุรกิจและตระหนักถึงประโยชน์ของการลงทุนใน CRM
URI: http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/2795
http://203.158.215.103/BibDetail.aspx?bibno=155589
ISBN: 9781138789838
Appears in Collections:ตุลาคม 2561 (Octorber 2018 )

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9781138789838.jpg36.3 kBJPEGView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.