Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/2795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorButtle, Francis
dc.contributor.authorMaklan, Stan
dc.date.accessioned2019-08-02T06:32:30Z
dc.date.available2019-08-02T06:32:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn9781138789838
dc.identifier.urihttp://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/2795
dc.identifier.urihttp://203.158.215.103/BibDetail.aspx?bibno=155589
dc.description.abstractหนังสือเล่มนี้กล่าวถึงการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ สื่อสังคมออนไลน์และ CRM เพื่อสังคม การวิเคราะห์ CRM การทำธุรกิจและตระหนักถึงประโยชน์ของการลงทุนใน CRMen_US
dc.description.sponsorshiplibrary.carit@mail.rmutk.ac.then_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherLondon : Routledge, Taylor & Francisen_US
dc.sourceLondon : Routledge, Taylor & Francis, 2015.
dc.subjectCustomer relations -- Managementen_US
dc.subject.classification658.812 B988C
dc.titleCustomer relationship management : concepts and technologiesen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:ตุลาคม 2561 (Octorber 2018 )

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9781138789838.jpg36.3 kBJPEGView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.