Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/3192
Title: | Digital marketing : strategy,implementation and practice |
Authors: | Chaffey, Dave. Ellis-Chadwick., Fiona. |
Keywords: | Internet marketing. Strategic Planning. Electronic commerce--Management. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Harlow : Pearson |
Abstract: | หนังสือเล่มนี้เกี่ยวกับการตลาดดิจิทัล ด้านกลยุทธ์การดำเนินงานและการปฏิบัติ การใช้ประโยชน์จากสื่อดิจิทัลและเทคโนโลยีเพื่อบรรลุเป้าหมายทางการตลาด การเพิ่มประสิทธิภาพการแปลงและการสื่อสารดิจิทัลโดยใช้สื่อสังคมออนไลน์เช่น Twitter และ Facebook |
URI: | http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/3192 http://lib.rmutk.ac.th/BibDetail.aspx?bibno=157256 |
ISBN: | 9781292077611 |
Appears in Collections: | มกราคม - ธันวาคม 2562 (๋January - December 2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9781292077611.jpg | 57.32 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.