Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/2795| Title: | Customer relationship management : concepts and technologies |
| Authors: | Buttle, Francis Maklan, Stan |
| Keywords: | Customer relations -- Management |
| Issue Date: | 2015 |
| Publisher: | London : Routledge, Taylor & Francis |
| Abstract: | หนังสือเล่มนี้กล่าวถึงการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ สื่อสังคมออนไลน์และ CRM เพื่อสังคม การวิเคราะห์ CRM การทำธุรกิจและตระหนักถึงประโยชน์ของการลงทุนใน CRM |
| URI: | http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/2795 http://203.158.215.103/BibDetail.aspx?bibno=155589 |
| ISBN: | 9781138789838 |
| Appears in Collections: | ตุลาคม 2561 (Octorber 2018 ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 9781138789838.jpg | 36.3 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.