Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.rmutk.ac.th/jspui/handle/123456789/4068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อิทธิศักดิ์ ธรรมพงษ์ศิริ | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-27T01:43:09Z | - |
dc.date.available | 2020-08-27T01:43:09Z | - |
dc.date.issued | 2562 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.rmutk.ac.th/handle/123456789/4068 | - |
dc.description.abstract | การศึกษาครั้งนี้มีวัตถุประสงค์ 1) เพื่อผลิตสารคดีโทรทัศน์ เรื่อง “Vintage” 2) เพื่อศึกษาความพึงพอใจหลังการรับชมสารคดีโทรทัศน์ เรื่อง “Vintage” กลุ่มตัวอย่างประชากรที่ใช้คือบุคคลทั่วไปในกรุงเทพมหานคร จำนวน 100 คน โดยใช้วิธีการแบบบังเอิญ เครื่องมือที่ใช้ในการศึกษา ครั้งนี้ 1) สื่อสารคดีโทรทัศน์ เรื่อง “Vintage” 2) แบบประเมินความพึงพอใจหลังการรับชมสื่อสารคดีโทรทัศน์ เรื่อง “Vintage” ใช้มาตราส่วนประมาณค่า 5 ระดับ | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of this research is 1) to produce a television documentary titled “Vintage” 2) to study the satisfaction after watching the television documentary titled “Vintage from the sample of 100 general people in Bangkok woth ramdom method. The Research Tools are as follow: 1) a television documentary titled “Vintage” 2) 5 level satisfaction evaluation form of a television documentary titled “Vintage”. | |
dc.description.sponsorship | library.carit@mail.rmutk.ac.th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ. คณะวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี | en_US |
dc.subject | สารคดี | en_US |
dc.subject | โทรทัศน์ | en_US |
dc.title | การผลิตสารคดีโทรทัศน์เรื่อง “Vintage” | en_US |
dc.title.alternative | Television documentary production of Vintage | |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | บทคัดย่อรายวิชาโครงงานปริญญาตรี |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
38_การผลิตสารคดีโทรทัศน2เรื่อง “Vintage”.pdf | 30.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
38_Television documentary production of Vintage.pdf | 31.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.